اخبار ارز دیجیتال

آیا صرافی کوین بیس دوباره ریپل را لیست می‌کند؟

آیا صرافی کوین بیس دوباره ریپل را لیست می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) جامعه ریپل (XRP) را شگفت‌زده کرد. طبق گزارش‌ها، این صرافی بزرگ مستقر در ایالات متحده، درخواستی را برای ارسال یک amicus brief در حمایت از شرکت ریپل در دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است. ارائه‌‌دهنده amicus brief که تحت عنوان دوست و مشاور دادگاه نیز شناخته می‌شود، شخص یا گروهی است که طرف یک پرونده نیست، اما با ارائه اطلاعات اضافی و مرتبط، می‌تواند به تصمیم‌گیری دادگاه کمک کند – در این پرونده، حمایت از ریپل.
جای تعجبی نیست که این حرکت کوین بیس باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی در میان اعضای جامعه ریپل شده است، مبنی بر اینکه این صرافی قصد دارد ارز دیجیتال XRP را مجدداً لیست کند.
در درخواست کوین بیس آمده است که این صرافی به همراه سایر صرافی‌های رمزارزی مستقر در ایالات متحده، پس از شکایت کمیسیون SEC از ریپل در دسامبر ۲۰۲۰، مجبور شد فعالیت‌های معاملاتی این توکن را متوقف کند. به گفته تیم کوین بیس، این پرونده منجر به یک دومینو شد که تاثیر آن، از بین رفتن حدود ۱۵ میلیارد دلار از ارزش بازار XRP بود، ضرری که عمدتاً توسط هولدرهای رمزارز XRP احساس شد.
علی‌رغم حمایت اخیر کوین بیس از ریپل، بدون بیانیه واضحی از سوی این صرافی در مورد لیست کردن دوباره XRP، بهتر است فرض کنیم که این صرافی منتظر نتیجه نهایی دادگاه است.
پیش‌تر و در تاریخ ۲۸ اکتبر، انجمن بلاکچین (Blockchain Association) نیز حمایت خود را از ریپل در نبرد قانونی با کمیسیون SEC اعلام کرده بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

منبع

ببینید | پشت پرده جنجال استخراج بیت‌کوین در سازمان بورس چیست؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا