اخبار ارز دیجیتال

آیا تیر بعدی SEC بعد از بیت ترکس به کوین بیس اصابت خواهد کرد؟ – “”

آیا تیر بعدی SEC بعد از بیت ترکس به کوین بیس اصابت خواهد کرد؟ – بورس سیگنال “”

آیا تیر بعدی SEC بعد از بیت ترکس به کوین بیس اصابت خواهد کرد؟

تا به اینجا بیت ترکس آخرین قربانی شکایت های پی در پی SEC است. نگرانی هایی در مورد اینکه کوین بیس صرافی بعدی باشد که مورد شکایت این نهاد قرار بگیرد، در حال افزایش است.

روز دوشنبه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اتهاماتی را علیه Bittrex مطرح کرد. این نهاد بیان کرد که صرافی Bittrex از قوانین اوراق بهادار پیروی نمی کند. در پی انتشار این خبر، یکی از مقامات برجسته سابق SEC ادعا کرد که یکی دیگر از صرافی‌ های بزرگ امریکا ممکن است با اتهامات مشابهی روبرو شود.

آیا کوین بیس می تواند صرافی بعدی باشد؟

طبق اخبار صرافی ها، این ناظر مالی اخیراً تعدادی از شرکت‌ های ارز دیجیتال کوچک تا بزرگ را که در ایالات متحده فعالیت می‌ کنند، هدف قرار داده است. اقدامات آن به شکل طرح شکایت علیه صرافی‌ های ارزهای دیجیتال و همچنین تعلیق برخی از خدمات رمزنگاری است. این خدمات شامل محصولاتی است که بازده و فعالیت‌ های وام‌ دهی پلتفرم ‌های معاملاتی را ایجاد می‌ کنند.

بسیاری از افراد بررسی های سرزده SEC را محکوم کردند و از عدم شفافیت در اقدامات نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال انتقاد کردند. در این میان جان رید استارک که یکی از مقامات سابق SEC است، پیش بینی کرد که کوین بیس می تواند صرافی ارز دیجیتال بعدی باشد.

Coinbase اقدامات SEC را محکوم کرده بود

طبق گزارشات قبلی CoinGape، صرافی Coinbase به طور علنی اقدامات اخیر SEC را محکوم کرد. این شرکت از قانون ‌گذاران درخواست کرد که به جای اجرای قوانین موجود، مقررات جدیدی برای ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. این شرکت قبلاً ذکر کرده بود که مطابقت با دستورالعمل های SEC مستلزم آن است که اساساً همه عملیات را تعطیل کند.

از اواخر سال ۲۰۲۱، گری جنسلر، رئیس SEC، به صرافی ‌های دارایی‌ های دیجیتال مانند کوین بیس هشدار هایی داده است. وی اظهار کرد که آنها قوانین ایالات متحده را نقض می‌ کنند. به طوری که به سرمایه ‌گذاران اجازه می‌ دهند ارزهای دیجیتالی را معامله کنند که باید به عنوان اوراق بهادار تنظیم می ‌شد. علاوه بر این، او از شرکت‌ ها درخواست کرد که به ‌عنوان بورس اوراق بهادار ثبت شوند. همچنین او گفت که از هرگونه عملیاتی که می‌ تواند منجر به تضاد منافع بیشتر با مقررات SEC شود باید جلوگیری شود.

طبق اخبار میهن  سیگنال، در اوایل ماه گذشته، آژانس نظارتی یک اطلاعیه Wells را به شرکت کوین بیس ارسال کرد. این آژانس اعلام کرد که قصد دارد از این شرکت به دلیل نقض تعدادی از قوانین حمایت از سرمایه ‌گذار شکایت کند.

منبع

معروف ترین تقلب کننده دیجیتال به زندان فرستاده شد
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا