اخبار ارز دیجیتال

آیا توکن BONE جایگزین شیبا اینو خواهد شد؟!

آیا توکن BONE جایگزین شیبا اینو خواهد شد؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، با توجه به کاهش 20% ارزش توکن BONE در هفته گذشته، تعداد دارندگان در سود این ارز دیجیتال در حال حاضر تقریباً 74٪ از کل آدرس‌ها را تشکیل می‌دهد که در مقایسه با تعداد دارندگان در سود توکن‌های شیبا اینو (SHIB) که 30.56 درصد است، بسیار بیشتر است. این امر نشان‌دهنده تمایل بیشتر کاربران به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال BONE است.
نکته جالب در بررسی آماری این دو ارز این است که شیبا اینو طی دو هفته گذشته تنها 12 درصد از ارزش خود را از دست داده است که نسبت به کاهش قیمت ارز BONE کمتر است.
سودآورترین سرمایه‌گذاران در ارز BONE کسانی هستند که این توکن را با قیمت‌هایی بین 0.007244 تا 0.3316 دلار خریداری کرده‌اند. در مجموع 21830 آدرس از این ارز وجود دارد که مجموعاً 6.36 میلیون BONE را در خود جای داده‌اند. 11370 از این آدرس‌ها این توکن را در قیمت 1.68 دلار تا 2.02 دلار خریداری کرده‌اند که متحمل ضرر شده‌اند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!




ثبت نام


با این حال، تفاوت قابل‌توجهی در تعداد کل آدرس‌های این دو اکوسیستم وجود دارد. با بررسی این داده‌ها، می‌توان متوجه شد که تعداد آدرس‌های دارنده BONE کمی بیش از 76200 است، در حالی که این رقم برای سرمایه‌گذاران شیبا اینو برابر با 1.267 میلیون آدرس است که نشان‌دهنده جامعه بسیار بزرگ‌تر دارندگان شیبا اینو است.
مورد قابل‌توجه دیگر، تمرکز بیشتر سرمایه‌های کلان در BONE نسبت به شیبا اینو است. نسبت نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران متوسط در ارز BONE برابر با 55.4٪ است، در حالی که این مقدار برای شیبا اینو برابر با 38٪ است.


منبع

رشد بارش‌های مهرماه در تهران با ورودی ناچیز به سدها -
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا