اخبار ارز دیجیتال

آیا بیت کوین تا 30 هزار دلار سقوط می‌کند؟ – ارز دیجیتال نیوز

آیا بیت کوین تا 30 هزار دلار سقوط می‌کند؟ – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمودار قیمتی بیت کوین (BTC) همزمان با منفی شدن سیگنال‌های حرکتی خود به زیر یک خط روند صعودی کوتاه‌مدت سقوط کرد. این ارز دیجیتال ممکن است شاهد افت بیشتری به سمت 30000 دلار باشد که نزدیک به انتهای محدوده معاملاتی یک ساله است.bitcoin-price-is-down- to-support-at-30k

دریافت ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با تکمیل ثبت نام در صرافی والکس میتونی ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین‌دسک، بیت‌کوین در چند ماه گذشته نتوانسته سطح حیاتی 40000 دلاری را نگه دارد و نسبت به بالاترین رقم تاریخی خود که در محدوده 69000 دلار در نوامبر سال گذشته به دست آورد، 47 درصد کاهش یافته است. دیدگاه صعودی بلندمدت آن نیز با وضع موجود تضعیف شده که نشان می‌دهد روند صعودی آن در سال جاری به صورت محدود خواهد بود.

بیت‌کوین در نمودار هفتگی خود نیز در معرض خطر نزول به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای یعنی سطح ۳۶۲۴۷ دلار است. بسته‌شدن دومین کندل هفتگی زیر این سطح می‌تواند اهداف نزولی را به سمت 30000 دلار و سپس 17823 دلار ببرد که بدترین افت قیمتی پس از سال 2018 است.

با این حال، ماه می معمولاً یک دوره فصلی قوی برای سهام شرکت‌های مختلف و ارزهای دیجیتال است. این امر می‌تواند خریداران را در سطوح حمایتی پایین‌تر فعال نگه دارد، اگرچه اعتقادی به تغییر روند نزولی اخیر قیمت نداشته باشند.

منبع

فوری: اداره خدمات مالی نیویورک دستور توقف صدور BUSD را داد؛ [زنده]
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا