اخبار ارز دیجیتال

آیا باید منتظر رالی جدید قیمت شیبا اینو باشیم؟ – “”

آیا باید منتظر رالی جدید قیمت شیبا اینو باشیم؟ – بورس سیگنال “”

آیا باید منتظر رالی جدید قیمت شیبا اینو باشیم؟

قیمت شیبا اینو در پایان ژانویه از خط مقاومت نزولی خارج شد. پس از آن، قبل از سقوط به بالاترین قیمت سالانه ۰.۰۰۰۰۱۵۴ دلار رسید. این روند باعث اعتبارسنجی خط به عنوان پشتیبانی در ۷ می (نماد سیاه) شد. در حالی که قیمت از آن زمان جهش کرده است، RSI روزانه همچنان زیر ۵۰ است. بنابراین، مشخص نیست که روند صعودی باشد.

به نقل از beincrypto،اگر این افزایش ادامه یابد، قیمت شیبا اینو می تواند به منطقه مقاومتی ۰.۰۰۰۰۱۴۷ دلار برسد. با این حال، اگر به زیر خط مقاومت نزولی بیفتد، نزولی بودن روند را تایید خواهد کرد. در این صورت، حرکت نزولی می تواند به سمت نزدیکترین حمایت بعدی در ۰.۰۰۰۰۰۸۵۰ دلار تسریع یابد.

نمودار روزانه شیب – منبع: تریدینگ ویو

 

آیا اصلاح قیمت شیبا اینو کامل شده است؟

طبق تحلیل شیبا اینو، چارچوب زمانی شش ساعته نشان می دهد که کل اصلاح قیمت SHIB ممکن است کامل باشد. دلیل آن تعداد موج است. SHIB یک حرکت رو به بالا پنج موجی را از ژانویه آغاز کرد و پس از آن در ساختار A-B-C کاهش یافت. امواج A:C دقیقاً نسبت ۱:۱ داشتند.

علاوه بر این، همپوشانی بین جریان زیاد و موج A پایین (خط قرمز) نشان می دهد که اصلاح کامل شده است. شکست از خط مقاومت نزولی کوتاه مدت و بازیابی حمایت ۰.۶۱۸ Fib (سفید) این را تایید می کند. با این حال، اگر قیمت توکن SHIB شکست بخورد، ممکن است به ناحیه حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۸۵۰ دلار سقوط کند.

 

برای نتیجه گیری، این امکان وجود دارد که قیمت شیبا اینو یک اصلاح A-B-C را تکمیل کرده و به حداقل ۰.۰۰۰۰۱۶۰ دلار افزایش یابد. با این حال، اگر نتواند از خط مقاومت نزولی خارج شود، ممکن است سقوط به ناحیه حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۸۵۰ دلاری را به دنبال داشته باشد.

منبع

ترند جدید بازار ارزهای دیجیتال: باب اسفنجی با پپه قورباغه مبارزه می‌‎کند!
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا