اخبار ارز دیجیتال

آیا باید منتظر بازگشت میم کوین ها باشیم؟ – “”

آیا باید منتظر بازگشت میم کوین ها باشیم؟ – بورس سیگنال “”

آیا باید منتظر بازگشت میم کوین ها باشیم؟

علیرغم بهبودهای اخیر در بازار کریپتو، میم کوین های معروف رشد محدودی در دو هفته گذشته داشتند. در حقیقت اخبار جدید تأثیر زیادی بر روی این ارزهای دیجیتال نگذاشته است. با این حال سرمایه گذاران علاقه مند می توانند برای هدف گذاری در آینده به تحلیل رفتار هر کدام از این میم ارزها توجه کنند.

دوج کوین (DOGE)

نمودار دوج کوین. منبع- Tradingview

 

قیمت دوج کوین شاهد یک اصلاح ثابت برای نزدیک به شش هفته بود و به پایین ۰.۰۶۲۵ دلار سقوط کرد. با این حال، با بهبود مداوم در بازار کریپتو، قیمت Dogecoin از این سطح بازگشت. این میم کوین در عرض دو هفته ۱۸ درصد افزایش یافت و به قیمت فعلی ۰.۰۷ دلار رسید.

در حین این بهبود، قیمت DOGE یک شکست قاطع از خط روند مقاومت ایجاد کرد که نشان دهنده بازگشت روند است. اگر قیمت این ارز دیجیتال بتواند بالاتر از خط روند حفظ شود، خریداران احتمالاً میل بیشتری به خرید خواهند داشت و مقاومت حیاتی ۰.۰۷۸ دلار را شکست خواهند داد.

شیبا اینو (SHIB)

نمودار شیبا اینو. منبع: Tradingview

 

مثل قیمت دوج کوین، یک خط روند نزولی فاز اصلاح مداوم در میم کوین شیبا اینو را انجام داد و آن را به سطح اصلاحی فیبوناچی ۰.۷۸۶ در ۰.۰۰۰۰۹۶۷ دلار رساند. با این حال، با افزایش فشار خرید در بازار، خریداران تلاش ‌های بیشتری برای شکستن خط روند سربار نشان می ‌دهند.

در حال حاضر، قیمت شیبا اینو در مرز ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار با افزایش روزانه ۲.۸۹ دلار معامله می شود. علاوه بر این، معامله گرانی که منتظر یک فرصت بلندمدت برای ورود هستند باید منتظر بمانند تا قیمت ها از خط روند سربار عبور کنند. شکست احتمالی ممکن است قیمت SHIB را به سمت اهداف ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار، ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار ببرد.

ترا کلاسیک (LUNC)

نمودار LUNC. منبع: TradingView

 

طی چهار ماه گذشته، قیمت LUNC تغییری بین اوج خرید ۰.۰۰۰۲ دلار و اوج فروش ۰.۰۰۰۱۲ دلار را نشان داد. در بحبوحه بهبود اخیر در بازار کریپتو، قیمت LUNC از ۰.۰۰۰۱۲ دلار دو بار طی دو هفته افزایش یافت.

علاوه بر این، این دو فاکتور معکوس یک الگوی پایین دوبل با مقاومت ۰.۰۰۰۱۳۸ دلار را به نمایش گذاشت. در حال حاضر، معامله گران LUNC را با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۳۶ دلار با افزایش روزانه ۳.۴ درصد معامله می کنند.

با خرید پایدار، قیمت LUNC این مقاومت را می شکند و ۱۳ درصد افزایش می یابد و به ۰.۰۰۰۱۵ دلار می رسد. مقاومت فوق مقاومت قوی است که می تواند رشد بیشتر در این میم کوین را محدود کند.

میم کوین فلوکی اینو (FLOKI)

 

در نمودار تایم فریم روزانه، قیمت فلوکی اینو شکل گیری الگوی فنجان و دسته آن را نشان می دهد. حتی اصلاح اخیر در این ارز دیجیتال بخشی از این الگوی معکوس صعودی بود که به منظور بررسی پایداری قیمت در سطوح بالاتر بود.

در زمان انتشار این مقاله توسط بورس سیگنال “”، FLOKI در قیمت ۰.۰۰۰۰۴ دلار معامله می شود. همچنین این میم کوین به تدریج در حال افزایش است تا مقاومت ۰.۰۰۰۰۴۳ دلار را به چالش بکشد. خروج احتمالی از این مقاومت، پشتیبانی بیشتری را برای خریداران فراهم می کند تا قیمت این میم ارز را ۵۵ درصد بالاتر ببرند تا مقاومت فنجان و دسته را به چالش بکشند.

منبع

قبل از به روزرسانی Dencun، میلیون ها اتریوم سوزانده شد! - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا