اخبار ارز دیجیتال

آیا ایلان ماسک می‌تواند دوباره دوج کوین را پامپ کند؟

آیا ایلان ماسک می‌تواند دوباره دوج کوین را پامپ کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ نهایی کردن قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک، هش ریت شبکه دوج کوین (DOGE) به بالاترین سطح خود در ۷ ماه گذشته رسید.
به گزارش پلتفرم CoinWarz، هش ریت جهانی بلاکچین دوج کوین به بالاترین سطح ۷ ماهه خود در حدود ۸۱۵ ترا هش در ثانیه (TH/s) رسیده است. این افزایش ممکن است به دلیل خرید توییتر توسط ایلان ماسک و افزایش علاقه به این شبکه باشد.
اگرچه این رقم هنوز حدود ۱۹٫۴ درصد با بالاترین هش ریت تاریخی دوج کوین که در حدود ۱٫۳۴ پتا هش در ثانیه (PH/s) در ماه آوریل به دست آمد، فاصله دارد، ولی نشان می‌دهد که علاقه به اختصاص قدرت محاسباتی برای کسب پاداش بلاک در دومین بلاکچین اثبات کار (PoW) بزرگ، افزایش یافته است.
به گزارش بلومبرگ، موعد مقرر برای بسته شدن معامله توییتر به سرعت نزدیک می‌شود و این شرکت رسانه‌های اجتماعی در حال انجام اقداماتی برای آماده‌سازی فروش است. پس از خرید توییتر، پیش‌بینی می‌شود که ماسک DOGE را در توییتر ادغام کند. این میلیاردر معروف بارها اعلام کرده که به حمایت از دوج کوین خواهد داد. وی در حال حاضر این میم کوین محبوب را به عنوان روشی برای پرداخت هزینه محصولات شرکت‌های خود می‌پذیرد.
در همین حال، سرمایه‌گذاران دوج کوین نیز نشانه‌هایی از خوش‌بینی برای پامپ قیمت پس از تکمیل خرید توییتر، نشان می‌دهند. طبق گزارش‌ها، در روزهای اخیر نهنگ‌ها در حال انباشت دوج کوین بوده‌اند و این ارز دیجیتال به جمع ۱۰ رمزارز برتر خریداری‌ شده توسط نهنگ‌های شبکه BNB وارد شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع

توقيف ٣/٦ ميليارد دلار از صرافى بيت فينكس - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا