اخبار ارز دیجیتال

آپگرید شبکه اتریوم احتمالا زودتر از انتظار رخ خواهد داد

آپگرید شبکه اتریوم احتمالا زودتر از انتظار رخ خواهد داد

یکی از کاربران برجسته جامعه بلاکچین اتریوم می‌گوید آپگرید مورد انتظار این شبکه که اصطلاحاً با نام «ادغام» شناخته می‌شود، احتمالا زودتر از انتظار در تاریخ 15 یا 16 سپتامبر (24 یا 25 شهریور) رخ خواهد داد. این آپگرید که مهاجرت اتریوم به سمت مکانیزم اجماع اثبات سهم را تکمیل می‌کند، قبلا قرار بود 19 سپتامبر (28 شهریور) انجام شود.

«آنتونی ساسانو» از فعالان جامعه اتریوم که یکی از موسسان وب‌سایت تحقیقاتی EthHub بوده، اخیرا در صفحه توییتر خود اعلام کرده است: «ادغام شبکه اصلی اتریوم برای حوالی زمانی 15/16 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.» او می‌گوید از طریق تماسی که با توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم داشته از این خبر مطلع شده است.

تکمیل آپگرید اتریوم به دو گام دیگر موسوم به «بلاتریکس» و «پاریس» نیاز دارد. توسعه‌دهندگان در این تماس به ساسانو اعلام کرده‌اند که گام «بلاتریکس» قرار است در تاریخ 6 سپتامبر انجام شود. در نهایت، مرحله «پاریس» زمانی اتفاق می‌افتد که نرخ هش اتریوم به سطح خاصی برسد. این تاریخ احتمالا 15 سپتامبر خواهد بود.

اتریوم

آپگرید شبکه اتریوم این بلاکچین را غیرمتمرکزتر می‌کند

ولی این قضیه ممکن است در طول روزها و هفته‌های آینده تغییر کند، چون نرخ هش شبکه ثابت نیست و ممکن است در طول زمان کاهش یابد. با این حال، اتریوم در نهایت با رفتن به نسخه دوم به جای اثبات کار از اثبات سهم استفاده خواهد کرد. با این کار، نیاز به استخراج‌کنندگان از بین می‌رود.

با این آپگرید، بزرگ‌ترین بلاکچین قراردادهای هوشمند جهان سریع‌تر، مقیاس‌پذیرتر و بهینه‌تر می‌شود. «ویتالیک بوترین»، هم‌بنیان‌گذار این شبکه قبلا گفته بود که این آپگرید باعث می‌شود شبکه آن‌ها به سمت غیرمتمرکزتر شدن برود.

به‌علاوه، باید منتظر باشیم تا اثر تورمی ETH کمتر شود، چون اثبات سهم می‌تواند نرخ افزایش منابع این کوین را کاهش دهد و اگر رشد منابع ETH آهسته و در عین حال تقاضا بیشتر شود، این اتفاق به نفع سرمایه‌گذاران اتریوم خواهد بود.

منبع

سولانا بسیار صعودی ترسیم می شود؛ الگوها چه نشان می دهند؟ - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا