اخبار

آنالیز بازارها در هفته سوم اردیبهشت / رشد ۱۰۰ هزار واحدی شاخص / بورس ۱۱ برابر دلار سود داد

[ad_1]

بورس ۱۱ برابر دیگر بازارها بازدهی داشته است.

به گزارش بورس سیگنال، در سومین هفته از اردیبهشت ماه سال جاری، فلزات طلایی روند کند صعودی را در پیش گرفتند، از سوی دیگر قیمت دلار کم نوسان و تنها بازار سهام پیشتاز این هفته بود.

بازدهی بازارهای مالی در سومین هفته از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹

دلار

بر اساس قیمت‌های اعلام شده صرافی ملی، اولین قیمت دلار در هفته جاری بدون تغییر نسبت به روز قبل در سطح ۱۵۶۰۰ تومان اعلام شد و چند روز متوالی در همین قیمت باقی ماند.

در ادامه، طی روزهای پایانی هفته دلار با افزایش ۱۰۰ تومانی در سطح ۱۵۷۰۰ تومان قرار گرفت و در مجموع در سومین هفته اردیبهشت ماه امسال با رشد ۰٫۶۴ درصدی از ۱۵۶۰۰ تومان در ابتدای هفته به ۱۵۷۰۰ تومان در پایان هفته رسید.

بورس

بازار سهام که هفته گذشته با رشد ۱۳۶ هزار واحدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست بیش از ۱۱ درصد بازدهی کسب کند و با رشد تقریبا ۱۰۰ هزار واحدی، در آستانه ورود به کانال یک میلیون واحدی قرار بگیرد.

نماگر شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته جاری در سطح ۹۷۷ هزار و ۹۲۳ واحد قرار گرفت.

سکه و طلا

فلزات طلایی که هفته گذشته بازدهی قابل توجهی را کسب نکرده بودند در هفته جاری تا حدودی رشد قیمت را در خود جای دادند و توانستند بازدهی کمتر از دو درصد را نصیب سرمایه‌گذاران کنند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور قیمت طلا (۱۸ عیار) در بازار با رشد ۱٫۸ درصدی از ۶۴۰ هزار تومان در ابتدای هفته به ۶۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت سکه (بهار آزادی) نیز با رشد ۱٫۶۵ درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از شش میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در ابتدای هفته به شش میلیون و ۴۵۵ هزار تومان در پایان هفته رسید.

[ad_2]

چراغ معاملات ملک در بورس کالا روشن شد- اخبار بازار سهام | بورس - اخبار اقتصادی تسنیم
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا