اخبار ارز دیجیتال

آرك اينوست: ارزش كل بازار اتريوم به ٢٠ ميليارد دلار خواهد رسيد – “”

آرك اينوست: ارزش كل بازار اتريوم به ٢٠ ميليارد دلار خواهد رسيد – بورس سیگنال “”

آرك اينوست: ارزش كل بازار اتريوم به ٢٠ ميليارد دلار خواهد رسيد

کمپانى آرک ایونست در گزارش اخیرش پیش بینى کرد که ارزش کل بازار اتریوم تا پیان سال ٢٠٣٠ به ٢٠ میلیارد دلار خواهد رسید.

گزارش جدیدى که از پلتفرم Ark invest که متعلق به Cathy Wood مى باشد، پیش بینى کرده تا ١٠ سال آینده قیمت هر توکن اتریوم، به ١٧ تا ١٨ هزار دلار خواهد رسید، بر این اساس، ارزش کل بازار این شبکه تا ١٠ سال آینده به ٢٠ میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش بورس سیگنال “” به تقل از کوین تلگراف، امروز صبح کمپانى سرمایه گذارى برجسته آرک اینوست گزارشى منتشر کرد. در این گزارش پیش بینى شده است که ارزش کل بازار اتریوم تا پایان سال ٢٠٣٠ به ٢٠ میلیارد دلار خواهد رسید و همچنین قیمت هر بیت کوین هم ١ میلیون دلار ارزش گذارى خواهد شد.

این کمپانى در گزارش خود اظهار کرد که این پیش بینى ها بر اساس کاربردها و موارد استفاده بیت کوین و اطلاعات و شاخص هاى مربوط به شبکه اتریوم که توسط پلتفرم Tradfi زیرنظر گرفته شده بود، انجام شده است.

گفتنى است محور اصلى این گزارش منتشر شده از آرک اینوست، مربوط به رشد قابل توجه و پرسود و همچنین بهره ورى مفیدى است که شبکه اتریوم در طى یک سال گذشته تجربه کرده است.

بخش اعظم این بهره ورى مربوط به رشد چشمگیرى مى شود که شبکه اموال دیجیتال غیرمتمرکز (Defi) در طى ٢ سال اخیر شاهد آن بود.

آرک اینوست در مورد شبکه Defi افزود:

اموال غیرمتمرکز (DeFi)، به طورقطع و یقین آینده ى درخشانى خواهند داشت، قابلیت همکارى، شفافیت و خدمات مالى در این شبکه افزایش خواهد یافت، در عین حالیکه سیستم هاى واسطه و خطرات ناشى از فعالیت در این حوزه نیز به حداقل خواهد رسید.




منبع

قیمت رمزارزهای جهان سقوط کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا