اخبار ارز دیجیتال

آخرين تلاش هاى چين براى توقف كامل ارزهاى ديجيتال – “”

آخرين تلاش هاى چين براى توقف كامل ارزهاى ديجيتال – بورس سیگنال “”

اخرين تلاش هاى چين براى توقف كامل ارزهاى ديجيتال

مقامات رسمى چین در آخرین تلاشهاى خود براى نابودى کامل صنعت ارزهاى دیجیتال، استخراج ارزهای دیجیتال را رسماً منسوخ ‌شده اعلام کرد.

تلاش‌های دولت چین برای از بین‌ بردن کامل صنعت ارزهای دیجیتال با منسو‌خ‌ شدن ماینینگ تقویت شد.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از خبرگزارى بلومبرگ، بالاترین نهاد برنامه ‌ریزی اقتصادی چین، روز دوشنبه، به‌ طور رسمی استخراج ارزهای دیجیتال را فعالیتی منسوخ‌ شده اعلام کرد و از این سیاست به‌عنوان یک به‌ روزرسانی برای خط‌مشی دولت چین در سال ۲۰۱۹ یاد کرد که نشان می‌دهد چگونه کشور اقتصاد خود را به مدلی تغییر می‌دهد که صنایع پاک‌ تر و کم‌ مصرف ‌تر در بین منابع را ترجیح می‌ دهد.

به گفته شرکت مشاوره تجاری Dezan Shira & Associate، برچسب منسوخ شده به فناوری‌هایی اشاره دارد که از جستجوی سرمایه‌گذاری منع می‌شوند و باید در یک دوره زمانی مشخص در چین حذف شوند؛ با این حال، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین هنوز مهلتی برای حذف رسمی استخراج ارزهای دیجیتال اعلام نکرده است.

گفتنى است، چین تا سال گذشته بیش از هر جای دیگری در جهان خانه استخراج بیت کوین بود، زمانی که سرکوب های دولتی اکثر استخراج کنندگان کریپتو را از کشور بیرون راند.

دولت چین استفاده از ارز رمزنگاری شده را در میانه بهار محدود کرد،اما سئوال این است که پس از محدود شدن مزرعه های استخراج بیت کوین در چین ماینرها به کجا کوچ کرده اند؛ قزاقستان ، جایی که سوخت های فسیلی از جمله انرژی زغال سنگ بیش از ۹۰ درصد از منبع برق را تشکیل می دهد. اما این کشور مقصد موقت استخراج کنندگان بیت کوین است یا معدنچیان در این کشور اقامت دائم می گیرند.




منبع

استیکینگ بیت کوین چطور ممکن است؟ بابیلون راه‌حل دارد!
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا